Cerca contraforts...

dissabte, 17 de juliol del 2010

No tinc dret a anar al CAP?

Abans d'ahir vaig veure al Telenotícies que hi havia a Terres de l'Ebre una plaga de mosca negra. Havia d'anar a Tortosa l'endemà. Vaig pensar "segur que llepes!". I tal dit tal fet, arribi a Tortosa i noto com alguna cosa em mossega al cantell de la parpella. Una mosca negra.
Amb la mossegada l'ull se'm va començar a inflar, i, per precaució, vaig anar al CAP. Aquí comença el capítol.

Arribant al CAP, em trobo al taulell les dues recepcionistes, dues infermeres i el metge asseguts xerrant. Fins aquí bé. Jo, amb l'ull francament inflat demano si em poden atendre. Em demanen la tarja i els dic que sóc d'Adeslas. "Ah, doncs així no el podem atendre. Haurà d'anar a un altre centre o pagar cinquanta vuit euros i l'infermera". Em van venir ganes de preguntar perquè la infermera no anava inclosa en el servei, o si feien dos per uns. Me'n vaig estar, vaig replicar que a cap CAP m'havien fet fora d'aquella manera i vaig girar cua. 
Pel que veig, si vas indocumentat, tapat fins i tot dels ulls i no parles cap llegua comprensible t'atenen sense problemes, però si ets un ciutadà que paga impostos, que ha nascut aquí i que es dirigeix amb educació al personal no tens cap dret. Malgrat, insisteixo, pagar amb els impostos de tots, també els propis, aquell centre i aquell personal que, en sortir, va continuar xerrant

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per comentar!